Pular para o conteúdo principal
  • Portal do Governo Brasileiro
  • Atualize sua Barra de Governo
Início
Buscar: Pesquisador(a) | Publicação
Portuguese Chinese (Simplified) English French German Korean Russian Spanish Swahili Yoruba

Menu principal

  • PESQUISADORES
  • REVISTAS
  • ASSUNTOS
  • PUBLICAÇÕES
Início A game loop architecture for the GPU used as a math coprocessor in real-time applications

A game loop architecture for the GPU used as a math coprocessor in real-time applications

Título: 
A game loop architecture for the GPU used as a math coprocessor in real-time applications
Autor: 
Aura Conci
Ano: 
2008
DOI: 
10.1145/1394021.1394035
Revista: 
Computers in Entertainment : CIE
ISSN: 
15443574
Tags: 
Games
jogos de computador
Home: 
[http://portal.acm.org/citation.cfm?doid=1394021.1394035]
Idioma: 
Inglês
Buscar essa publicação no Google Acadêmico

Publicações com a mesma autoria

Rician noise attenuation in the wavelet packet transformed domain for brain MRI
Fractal Image Coding by Multi-Scale Selection Based on Block Complexity
Scientific Image Processing
Using adaptive background subtraction into a multi-level model for traffic surveillance
Fractal Triangular Search: A metaheuristic for image content search
A Study of the Facial Aging
A Comparison Between Image Processing Approaches on Textile Inspection
Diagnóstico precoce de doenças mamárias usando imagens térmicas e aprendizado de máquina
On using tensor analysis for infrared image registration
Combining approaches for early diagnosis of breast diseases using thermal imaging
  •  
  • 1 de 9
  • próximo ›

Sugestão de publicações

  • Identifying cybersickness causes in virtual reality games using symbolic machine learning algorithms

Sobre o site | Fale conosco

Versão Alpha. As informações contidas neste site foram importadas do Lattes no dia 20/04/2022.